با سلام
وظیفه دانستم از این تریبون موجبات تشکر و قدر دانی خود را از تمامی مسئولین زیربط داشته باشم که انصافا زحمت میکشند مخصوصا مسئولین محترم اموزش پرورش سراب که سنگ تمام گذاشته اند من مانده ام چرا به عنوان منتخب کشوری انتخاب نمی شوند اخر کجا دیده اید خود مدارس تا لحظه اخر اطلاع نداشته باشند که تعطیلند یا اینکه کجا دیده اید به تلفن هیچ والدینی جواب ندهند اصلا کجا دیده اید بچه مردم با هزار زحمت در این سرما خودش را به مدرسه برساند بعد بگویند اقایان مسئول در حال تامل و تفکر هستند تا ببینید چه می شود البته برای انها که فرق نمی کند ماشین شخصی دارند با بخاری های ان چنانی باید تشکر کرد به قردنمان حق میگذارند واقعا لطف عالی متعالی سایه عالی مستدام . هر مسئولیتی حتما به دنبال خودش حق الناسی را در پی دارد امیدوارم حق الناس این بچه های مظلوم گردن مسئولین عزیز نبوده و ایشان را حلال کرده و بگذرند .
در اخر ارزوی موفقیت میکنم برای همه مسئولین و ارزو میکنم انصاف و مراعات را رعایت بکنند.
سلام اقایی مطلبی هوا سرد می شودوکوچه ها یخ می شئود مدارس را تعطیل کنید و بخاری مدرسه روش نمی کند
با سلام
وظیفه دانستم از این تریبون موجبات تشکر و قدر دانی خود را از تمامی مسئولین زیربط داشته باشم که انصافا زحمت میکشند مخصوصا مسئولین محترم اموزش پرورش سراب که سنگ تمام گذاشته اند من مانده ام چرا به عنوان منتخب کشوری انتخاب نمی شوند اخر کجا دیده اید خود مدارس تا لحظه اخر اطلاع نداشته باشند که تعطیلند یا اینکه کجا دیده اید به تلفن هیچ والدینی جواب ندهند اصلا کجا دیده اید بچه مردم با هزار زحمت در این سرما خودش را به مدرسه برساند بعد بگویند اقایان مسئول در حال تامل و تفکر هستند تا ببینید چه می شود البته برای انها که فرق نمی کند ماشین شخصی دارند با بخاری های ان چنانی باید تشکر کرد به قردنمان حق میگذارند واقعا لطف عالی متعالی سایه عالی مستدام . هر مسئولیتی حتما به دنبال خودش حق الناسی را در پی دارد امیدوارم حق الناس این بچه های مظلوم گردن مسئولین عزیز نبوده و ایشان را حلال کرده و بگذرند .
در اخر ارزوی موفقیت میکنم برای همه مسئولین و ارزو میکنم انصاف و مراعات را رعایت بکنند.
سلام کاش آموزش و پرورش یک خط ارسال پیامک انبوه بخرد و از هر دانش آموزی شماره اولیایش را بگیرد و در چنین مواقعی زودتر از طریق پیامک اطلاع دهند
واقعا بی نظمی در آموزش و پرورش رو نشون میده که بچه مردم صبح زود پای پیاده رفته مدرسه دیده بسته کاش زودتر اعلام میکرن