نماینده سراب درحاشیه جلسه شورای اداری سراب در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت:به دنبال امضای قراداد آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه نفلین سینیت سراب و ابلاغ ان مبلغ 900 میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب قرارگاه خاتم الانبیا واریز شده است .
دکتر نادی در ادامه از شهروندان خواست تا همچنان به اصول و پروتکل های بهداشتی پایبند باشند چرا که هرگونه خستگی از رعایت پروتکل ها و اصول اعلام شده مراقبتی و سهل انگاری موجب افتادن به دام کرونا خواهد شد.